Mondhygiëne

Mondhygiëne

Blijf niet rondlopen met problemen aan uw gebit! Problemen aan het gebit kunnen onder andere ontstaan door erfelijkheid, verkeerde voedingsgewoonten, niet goed poetsen of onvoldoende mondhygiëne. Door op onderstaande onderwerpen te klikken komt u meer te weten over de meest voorkomende gebitsproblemen:

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - de Maten? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00 | 17:30 - 20:00
woensdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Waleweingaarde 6
Apeldoorn 7329BD
Route

Patiëntervaringen

2947 reviews · ⭐ 8.9 gemiddeld

Geweldig

Ik ben bij de mondhygienist geweest wat een fijne man denk mee vriendelijk en hij hield rekening met mijn positieduizeligheid

Prima

Altijd goede reiniging en informatie voor thuis verzorging.

Wordt goed en rystig geholpen.

Weet haar naam niet die mj als laatste geholpen heeft

was heel goed

vriendelijke ontmoeting. Prettige behandeling. Vertrouwen goed.

Ik ben goed behandeld en ze zijn aardig

Goed,netjes,rustig

Fijn geholpen!

Goede ervaring, fijn en snel geholpen en vriendelijk personeel!

Prima geholpen.

Ik was voor het eerst bij deze nieuwe tandarts en dat is prima bevallen. Een fijne man die goed uitlegt waarom iets moet gebeuren. Hij wekt vertrouwen.

Goed

Blij mee

Prettige behandelingen.

Kundige en fijne behandelaar

Prima

Een verademing voor zowel het werk maar vooral de benaderingswijze bij hem kom je graag terug bij deze mondhygiënist

Hele fijne praktijk

Mijn gebit goed en vakkundig schoongemaakt door H.Akturk (haar voornaam weet ik helaas niet) Daarna controle door tandarts F. Alnaqola, super vriendelijk en prettige man.

Prettig geholpen door mondhygiënist

Altijd goed en deskundig.

Prettige praktijk

Het voelde als een warm bad om te worden ontvangen bij mijn 4e orthodontist. Ik was de wanhoop nabij. En toen werd ik geholpen door Lisa. Wat een vakvrouw! Wees zuinig op deze topper! Verder vind ik het bij iedere controle prettig om binnen te stappen. Enige reden om deze praktijk op dit moment niet aan te raden, is de drukte. Ik begreep dat de oorzaak hiervoor ligt in uitval door ziekte, dus ik hoop en verwacht dat het tijdelijk is. Beterschap gewenst voor de zieken.

ontspannen

Een prettige vriendelijke sfeer.

Kort consult

Tandarts was nieuw voor mij. Hij keek niet eens in mijn mond en had de aneasthesiespuit al in zijn hand. Had er wat van gezegd.

Erg goede behandeling.

Prima geholpen,zeer vakkundige en vriendelijke dame.

Heel prettige tandarts

Mijn tandarts is heel rustig en dat vind ik heel prettig. Nooit voelt het gehaast en hij is altijd vriendelijk. Zo zorgt hij ervoor dat ik ook rustig blijf.

Prima!

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door tandarts anacola en assistente die ook erg aardig was.

Professioneel vriendelijk

Hele professionele en fijne mondhygiëniste idem tandarts

Ben goed geholpen bij de orthodontist en tandarts

Goed.

Accuraat en vriendelijk

Betrouwbaar, altijd op tijd, al jaren een vaste tandarts, goed geholpen, telefonisch bereikbaar.